...
Известие
Collapse
No announcement yet.
Всичко за Alfa Romeo 149 (Giulietta)
Collapse
X
-
Първоначално публикувано от pooh Покажи съобщениеЕ така като кажете няма я агресията...Каква агресия има в 147, ...а в 166, да не влизам в повече детайли? В тези в които има, пък има толкова други проблеми, че пак не стават за нищо. Ярък пример е фригидната кукла 8с и 159 (Макар че 159 само в ТИ изпълнение ми хваща окото). Жулитета си е поредния ФИАТ от 20г. насам. И на мен лично ми харесва повече от 147. Не мога да разбера защо чак сега ревнахте всички. Все едно до сега е било бегачка до бегачката. К'ъв спортен дух има в сребриста 156 с плюшен салон, дървен волан и тасове 15"? (да ме прощават собствениците на такива). За тези 20г единствено 164 и 156 могата да се нарекат успешни модели. Да не говорим, че за 100(сто) години най-бързата и мощна серийна кола, която е успяла да произведе тази иначе толкова симпатична фирма е ....250 коня и 6 сек. ускорене. Алелуя! Па те Хюндай имат по-добри постижения за кратката си история. Ако трябваше да ревете (тези дето реват в момента), трябваше да е преди 20г , когато се мина на предно, постепенно се прекратиха всякакъв моторспорт, спря с производството на собствени мотори, спря се производството и разработката на големи V-образни мотори и за капак се закри и собствения дизайнерски отдел. Алфа отдавна е мъртва. Да живее Алфа Ромео!
Това определено е фригидната, но много красива Alfa Romeo 8C Competizione.
Сега, ще кажете, че е на това е Maserati с двигател на Ferrari и само "ламарините" са Alfa Romeo, ама все пак...Alfa Romeo 166 3.0 V6
Alfa Romeo GTV 2.0TS - няма я вече.
Comment
-
Първоначално публикувано от pooh Покажи съобщениеЕ така като кажете няма я агресията...Каква агресия има в 147, ...а в 166, да не влизам в повече детайли? В тези в които има, пък има толкова други проблеми, че пак не стават за нищо. Ярък пример е фригидната кукла 8с и 159 (Макар че 159 само в ТИ изпълнение ми хваща окото). Жулитета си е поредния ФИАТ от 20г. насам. И на мен лично ми харесва повече от 147. Не мога да разбера защо чак сега ревнахте всички. Все едно до сега е било бегачка до бегачката. К'ъв спортен дух има в сребриста 156 с плюшен салон, дървен волан и тасове 15"? (да ме прощават собствениците на такива). За тези 20г единствено 164 и 156 могата да се нарекат успешни модели. Да не говорим, че за 100(сто) години най-бързата и мощна серийна кола, която е успяла да произведе тази иначе толкова симпатична фирма е ....250 коня и 6 сек. ускорене. Алелуя! Па те Хюндай имат по-добри постижения за кратката си история. Ако трябваше да ревете (тези дето реват в момента), трябваше да е преди 20г , когато се мина на предно, постепенно се прекратиха всякакъв моторспорт, спря с производството на собствени мотори, спря се производството и разработката на големи V-образни мотори и за капак се закри и собствения дизайнерски отдел. Алфа отдавна е мъртва. Да живее Алфа Ромео!
За върховите мотори си прав, че Алфа Ромео изостава значително от БМВ, че и от Ауди. Обаче ... 1.8 ТС е по-добър от аналогичните кубатури на БМВ и Ауди, 2.4 ЖТД е по-бърз и по-икономичен от 2.5 ТДИ и 2.5 ТДС. Нагоре за съжаление няма никой, затова тайно и явно се замислям за БМВ 3.0 Д, защото Алфа с такъв дизел няма.
Та мисълта ми е, че и при предпоследните поколения Алфа Ромео се усеща спортния дух и се отличават от масата, което не може да се каже за "бръмбарите".Ако ти е писано да се обесиш, няма да се удавиш
AlfaRomeo 155 1.8 TS 129 к.с. 1995 г., AlfaRomeo 166 2.4 JTD 140 к.с. 2002 г. , Volvo S60 2.4D Sport 163 к.с. 2008 г. - EX;
Opel Insignia ST 2.0 BiTurbo CDTI 194 к.с. 2014 г. (Алфа под прикритие)
Comment
-
Че защо да не влизаме в конкретика, в противен случай излиза, че си говорим някакви празни приказки (а кви алфи имаше едно време ...). Иначе съм напълно съгласен с всичко в последния ти пост. Само не разбрах защо да не коментираме 159-ката, тя по мое мнение е голяма крачка напред по отношение на 156 (която пък от своя страна е огромна крачка назад от 155). Да уточня - говоря за дизайн, интериор, управляемост и пътно поведение, за двигателите е ясно. Бензиновите не ги коментираме въобще, ясно е, че последният читав бензинов двигател, монтиран на Алфа Ромео, е 8-клапановия ТС, последно монтиран на 164 през 98-ма (поправи ме ако бъркам). Дизелите може и да са най-добрите, ама да се буташ в премиум класа и най-големият дизел да е 2.4 - къде отиваш ти може би - в А група без бутонки.
Виж за управляемостта на новите бръмбари не отварям дума, защото не съм ги карал, интресно ще е някой да сподели впечатления.Ако ти е писано да се обесиш, няма да се удавиш
AlfaRomeo 155 1.8 TS 129 к.с. 1995 г., AlfaRomeo 166 2.4 JTD 140 к.с. 2002 г. , Volvo S60 2.4D Sport 163 к.с. 2008 г. - EX;
Opel Insignia ST 2.0 BiTurbo CDTI 194 к.с. 2014 г. (Алфа под прикритие)
Comment
-
Първоначално публикувано от koolio Покажи съобщениена 156 (която пък от своя страна е огромна крачка назад от 155). Да уточня - говоря за дизайн, интериор, управляемост и пътно поведение, за двигателите е ясно.
Ти сериозно ли ?
Не съм карал дълго 155,дали имам 500-1000км с такъв автомобил,ама някак си не мога да се съглася с това.Alfa Romeo 147 1,9 JTD 8v 115 cv + STEINHOF SPORT
Comment
-
Първоначално публикувано от AR147 Покажи съобщениеУправляемост и пътно поведение ????
Ти сериозно ли ?
Не съм карал дълго 155,дали имам 500-1000км с такъв автомобил,ама някак си не мога да се съглася с това.
Идеята на по-горните мнения не си я разбрал никак. Прочети 2 поста по-нагоре мнението на pooh но по-бевни и ще разбереш за какво иде реч.Alfa 33 1.7 16V QV `85г. карбураторен бензинояд
Comment
-
Първоначално публикувано от Bobi_33 Покажи съобщениеВсъщност колега, какви Алфи си карал? Защото ако за теб Алфа започва от 147 (която без GTA и спорид мен ни е нищо особено) значи нямаш нищо общо с марката.
Идеята на по-горните мнения не си я разбрал никак. Прочети 2 поста по-нагоре мнението на pooh но по-бевни и ще разбереш за какво иде реч.
Трябваше да замълчим след първия пост на Пух,вместо да се бием в гърдите колко много разбираме.
И да ти кажа ,не е нужно да си карал много алфи за да си истински фен на марката.147 е първата ми собствена Алфа,но съм имал честта да карам 33,75,155,145/6,ГТ.......
Е не мога да ви разбера какво се прехласвате по 33 и 155,Като визия отвън са страхотни автомобили,ама 155 е по-постна и от дедра,това че е била номер 1 в състезанията не прави серийния модел по различен от Темпра с биалети на Мареа.Alfa Romeo 147 1,9 JTD 8v 115 cv + STEINHOF SPORT
Comment
-
Първоначално публикувано от AR147 Покажи съобщение@Боби малко сме хитреците като теб,на някой им трябва висше за да прочетат какво пише......
Трябваше да замълчим след първия пост на Пух,вместо да се бием в гърдите колко много разбираме.
И да ти кажа ,не е нужно да си карал много алфи за да си истински фен на марката.147 е първата ми собствена Алфа,но съм имал честта да карам 33,75,155,145/6,ГТ.......
Е не мога да ви разбера какво се прехласвате по 33 и 155,Като визия отвън са страхотни автомобили,ама 155 е по-постна и от дедра,това че е била номер 1 в състезанията не прави серийния модел по различен от Темпра с биалети на Мареа.
Прави я прави я., ама няма как да разбереш ако си карал 500км. 155ца, която не е влизала в сервиз за профилактика от 5години...(щото знам много собственици, които карат 55ца с лада накладки и не са и чували за ремонти, смяна на амортесьори и разни профилактики и поддръжка...)та една птичка и каране не са достатъчни...
Слушай Пух...Имал е достатъчно време 55ца и вече е налял една торба пари по 56ца, която е като твоята, та да си има идея за какво говори...Отделно че 56/47ците с пътно поведение като неговата са само 2-3 май май в цяла БГ...
ЕДИТ: Ще подчертая най-важното...и аз съм карал 56ца с гаден интериор и изпуснало окачване.. от кола, до кола има разлика.
ЕДИТ: Ами няма финансиране за по-добри резултати...Хората които карат 56/47 се предполага че имат повече пари...все пак не сте ги купили за по 2000лв...поне не до преди 1година...Все пак Фуриозо-155 обаче се представи много добре тази година...Иначе силата на 55цата е и на магистралата...щото на пистата с много завои 45цата е с предимство и отнася и 47 и 56...Last edited by VFTI; d.m.y г., 20:04.Alfa Romeo 147 1.6 TS 06' red Scarlet
exAlfa Romeo 156 2.5 V6 98' ...game over(((((
ex Legend 155 1.8 8v 95' SPORT MY.95 I am sexy and I know it...
ex Legend 155 2.0 8v 92' my Racing GLORY...
by RUBIG service
Comment
-
Първоначално публикувано от VFTI Покажи съобщениеПрави я прави я., ама няма как да разбереш ако си карал 500км. 155ца, която не е влизала в сервиз за профилактика от 5години...(щото знам много собственици, които карат 55ца с лада накладки и не са и чували за ремонти, смяна на амортесьори и разни профилактики и поддръжка...)та една птичка и каране не са достатъчни...
Слушай Пух...Имал е достатъчно време 55ца и вече е налял една торба пари по 56ца, която е като твоята, та да си има идея за какво говори...Отделно че 56/47ците с пътно поведение като неговата са само 2-3 май май в цяла БГ...
Слизайки от 147 и качвайки се на 155,колата ми се виждаше доста по нестабилна в завоите по магистралата от моята,директност на волана и отговор на газ/спирачка също.Единствно може би с дупките се справяше по-добре.Вярно звука на 1,8 ТС превъзхожда многократно свистенето на турбото на JTD,но дотук.Интериора е класи надолу.....
Много ще се радвам да ми отговорите къде е плюса на 155цата,ако ще и на Л.С.,че леко извън темата завихме.
ПС:159 е може би най-стабилния автомобил в класа си,а предното му окачване е разработка над 156/147Alfa Romeo 147 1,9 JTD 8v 115 cv + STEINHOF SPORT
Comment
-
Първоначално публикувано от Gh0stRider Покажи съобщениеАбе то хубаво 155 са с по-добро пътно поведение...ама що на Калояново не показват нищо по добро от 56/47ците...Fiat Punto 1.4GT 1996
Hyundai Tucson 2.0 2007
Renault Clio 1.5 2019
Comment
-
Какъв алфа мотор спорт те гонисравнявам пътно поведение... на Калояново е едно добро място в България където именно то може да се сравни.
145 и 155 нямам си на представа дали имат разлика в окачването.
145 на калояново- няма да коментирам на Нено, на Бобо,на Коста, на Добри и на Радо.. ще коментирам тези които карат там горе долу така както са излезли от завода: ами просто не са по бързи от съперниците 147/156
Comment
-
Първоначално публикувано от Gh0stRider Покажи съобщениеКакъв алфа мотор спорт те гонисравнявам пътно поведение... на Калояново е едно добро място в България където именно то може да се сравни.
145 и 155 нямам си на представа дали имат разлика в окачването.
145 на калояново- няма да коментирам на Нено, на Бобо,на Коста, на Добри и на Радо.. ще коментирам тези които карат там горе долу така както са излезли от завода: ами просто не са по бързи от съперниците 147/156
При Форд нещата не са така. Видя Фокуса как върви на Калояново. Е ако вземеш идин Ескорт, няма да върви така. Ще бъде мнооого по-зле.
Значи при Форд има изключителен и постоянен възход, а при Алфа няма. Е това не ни харесва на всички нас. А като добавим и ненадежността на 147 спрямо предходните модели тогава вече разочарованието е пълно.
Калояново не е абсолютен критерий, защото има и фактор "шофьор" . За да се дадат пълни оценки за моделите, трябва един и същ човек да кара всички модели във стоков вид, за да се прецени реално. Тогава, повярвай ми 147 ще изглежда много зле на пистата и ако е по-добре от предходните модели, ще бъде едва с по половин секунда.Alfa 33 1.7 16V QV `85г. карбураторен бензинояд
Comment
-
темата беше за 149
някой карал ли е?
сравнил ли я е с конкурентите?
Comment
Comment